Проверка по клиентски номер за спирания на тока
Електроразпределение Север пусна в действие допълнителна софтуерна система за проверка за прекъсвания за обект. Това съобщават от дружеството.
Опцията е налична от бутон „Проверка за прекъсване по обект“ на началната страница на електроразпределителната компания. При въвеждане на клиентския номер физическите и юридическите лица ще могат да научат дали за техен обект има прекъсване за захранването и по каква причина. Ще се подава информация както за плановите спирания, така и за аварийни или други ситуации, довели до проблем по мрежата.
За допълнителна сигурност на данните се изисква и въвеждането на ПИН. За гражданите това са последните четири цифри от Единния граждански номер на собственика, а за физическите лица – ЕИК.
Приложението е налично и през Виртуалния център за обслужване на клиенти MyENERGO-PRO.
В сайта на дружеството ще продължи да бъде активен и разделът, в който се публикува информация за плановите спирания на захранването по области.